koenenjopie.reismee.nl

Van Santiago naar Rio!

Hallo allemaal,

Op 18 januarigaan we met Djoser voor een prachtige reis makenvan Santiago in Chilinaar Rio de Janeiro, Brazilië. Deze reis laat de enorme diversiteit van het continent zien, o.a. de droogste woestijn en de breedste watervallen ter wereld en als spetterende afsluiter de stranden van Rio de Janeiro.

Dit is ons reisschema van dag tot dag:

  • 18-01-'12Amsterdam - Santiago de Chile
  • 19-01-'12aankomst Santiago de Chile
  • 20-01-'12Santiago de Chile - Viña del Mar
  • 21-01-'12Viña del Mar, facultatieve excursie Valparaíso
  • 22-01-'12Viña del Mar - La Serena
  • 23-01-'12La Serena, nachtbus naar San Pedro de Atacama
  • 24-01-'12aankomst San Pedro de Atacama
  • 25-01-'12San Pedro de Atacama
  • 26-01-'12San Pedro de Atacama
  • 27-01-'12San Pedro de Atacama - Salta
  • 28-01-'12Salta
  • 29-01-'12Salta
  • 30-01-'12Salta - Cafayate
  • 31-01-'12Cafayate - Tafí del Valle
  • 01-02-'12Tafí del Valle - Tucuman, nachtbus naar Posadas
  • 02-02-'12aankomst Posadas - Encarnación
  • 03-02-'12Encarnación - Ruinas San Ignacio Mini - Capioví
  • 04-02-'12Capioví - Foz do Iguaçu
  • 05-02-'12Foz do Iguaçu
  • 06-02-'12Foz do Iguaçu - Curitiba
  • 07-02-'12Curitiba
  • 08-02-'12Curitiba - São Paulo - Paraty
  • 09-02-'12Paraty
  • 10-02-'12Paraty - Rio de Janeiro
  • 11-02-'12Rio de Janeiro
  • 12-02-'12Rio de Janeiro
  • 13-02-'12Rio de Janeiro
  • 14-02-'12Rio de Janeiro - Amsterdam
  • 15-02-'12aankomst Amsterdam

Hopelijk lukt het ons in Zuid Amerika om af en toe een bericht en een foto op dit weblog te zetten.

We kijken er erg naar uit!

We zouden het leuk vinden om in Zuid Amerika van jullie af en toe een reactie op ons weblog te ontvangen (dat kan via 'reageren'). Wij vinden het een erg leuke manier om het thuisfront mee te laten reizen met ons. Hopelijk vinden jullie dat ook!

Tot ziens op ons weblog in januari!

Vakantiegroeten van Jopieen Koen.

Reacties

Reacties

Sander

Jullie reis ziet er veelbelovend uit, Jopie en Koen. Ik vond Salta, Iguazu en Rio de Janeiro ontzettend de moeite waard. De andere tussenstops van jullie reis heb ik niet bezocht en daar ben ik jaloers om! Veel plezier straks. Ik ga jullie verhalen lezen en plaatjes bekijken. Groeten van Japanner Sander

Ria

Leuk hoor - ik zal het weer graag volgen!

Sacha

Hoi Koen en Jopie, wat een mooi reisidee, alvast heel veel plezier! Ik ga proberen jullie te volgen.

Marjolein

Beste Koen en Jopie,
Goede reis in een reis-ervaringen-rijk nieuw jaar. het zal vast niet de enige zijn in het jaar!
Wij vinden het leuk mee te genieten.
Groet Paul en Marjolein

tineke

ha Koen en Jopie,
Leuk om jullie weer te volgen!!

Dieke

Ziet er goed uit! Oma, ik zie u nog wel voor u weg gaat, maar in ieder geval een hele fijne reis gewenst aan Koen!!!

anneke zeilemaker

We wensen jullie een heel goede reis. wij gaan 9jan naar sulawesi en hopen 23 maart weer thuis te zijn. Zuid Amerika staat hoog op ons verlanglijstje. We hopen dat we af en toe wifi hebbenen we vinden het leuk om jullie te kunnen volgen

mirjam kervers

Wat weer een avontuur saampjes. Lekker genieten en hopelijk ook wel tijd om adem te halen. Heel veel plezier, veel lachen en ongelooflijk mooie dingen gaan zien.
Succes
(Koen, je moet me eens leren hoe je dit zo doet met die reisweb?)

Lisette en Frits

Hoi Jopie en Koen,
wat een schitterende reis hebben jullie weer uitgezocht!
Natuurlijk willen we dat weer heel graag volgen, hoop dat het lukt om regelmatig wat op de blog te plaatsen.
Veel plezier ook met de voorbereidingen.

Sander

Hallo Koen en Jopie,

Salta en Iguazu zullen jullie niet teleurstellen. En over Chili hoor ik zoveel magnifieke verhalen. Ik ga jullie belevenissen volgen. Heb een mooie reis samen en kom gezond weer terug! Want, Koen, op 11 februari is er weer een Danserette. Je gaat me toch niet vertellen dat je nu weer niet meegaat, hè?!

Groetjes, Sander

Elly & Jaap

Heya Jopie & Koen,
Het wordt zo te zien weer een hele expeditie !
Maar wel prachtig en we hopen dat jullie er weer
"skoftig bar" van gaan genieten.
Goede reis, veel plezier en kom (veel later !) gezond en heel weerom.
Groetjes van Elly & Jaap

Louise en Marcel

En dan is het bijna zo ver. Nog even de koffer(s) pakken, een nachtje slapen en dan op avontuur.
Wij wensen jullie een prachtige reis toe. Geniet van al het moois wat jullie gaan zien en veel reisplezier.

Willy

Vandaag is het zover! Goede reis en veel plezier toegewenst. Ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen.

Roel

Heel veel plezier!!

grote Roel en Anneke

Wij zijn nu in Kuala Lumpur en onze reis van drie maanden zit er bijna op. We zullen jullie zeker volgen.
Goede reis en veel plezier

wim zon utrecht

Wow, Jopie en Koen! Het Chili stuk heb ik ook allemaal gezien. Vina dM nog in oktober. San Pedro de A was een aparte ervaring. 's-Zomers (nu) druk, maar wel 's-avonds te gezellig voor woorden. Voor de sfeer eten bij Adobe, als t kan. Iedereen kan meegenieten op http://www.sanpedroatacama.com/ingles/caminata_pop.htm. Probeer de El Tatio Geyser tour te doen. 3 uur op, maar dan heb je ook wat! Badpak mee (serieus). Mijn dochter Nina zit nu ad andere kant van t land, voor 2 weken bij haar familie in Temuco. Ook leuk!
Hasta la vista! Wim

Cees en Ineke van Turnhout

Wat geweldig, dat wij nu jullie en Kees verschoor kunnen volgen tijdens jullie vakantie ;-)

martin rodenburg

Hallo Tante Jopie en Koen.

Echt een trip down memory lane voor mij. Op velen van de plekken die jullie nu bezoeken heb ik ook gelopen. Hebben jullie nog in "La Cave" gegeten toen jullie in San Pedro waren? Hebben jullie de droge lucht overleefd?
De omgeving rond Salta is ook schitterend, zeker richting het zuiden over de "ruta 40". Geniet ervan.
En jullie moeten ook de "Mate" proberen. Een zeer sterke argentijnse thee. Voor hen wat voor ons koffie is. Houdt je goed wakker en geeft je energie :-)

Safe travels, martin (en de andere rodenburgen)

theo&irma bezemer

jarenlang krijg ik met mijn verjaardag een kaartje met de kreet diverse keren gebeld niemand thuis je zal wel in spanje zitten en nu eindelijk krijg ik de kans om het zelfde van jopie te zeggen juf van harte gefeliciteerd en nog een fijne tijd daar samen en geniet ervan wij kijken wel uit naar de elfstedentocht. groeten theo en irma

Roel

Van harte gefeliciteerd met uw verjaardag oma!!! Hopelijk heeft en maakt u er een hele leuke dag (en jaar) van!

Roel

Hallo Oma!

Ik ben vandaag geslaagd voor m'n rijbewijs!!!
Ging vrij goed!!
Heel veel plezier nog in Zuid-Amerika!!

Irene

Heej Oma,

Nog van harte gefeliciteerd met uw verjaardag!
Bent u het nieuwe jaar nog ingegaan met typische gebruiken São Paulo ofzo?
Nog heel veel plezier daar in het warme gedeelte van de wereld ;)

Groetjes!

Grote Roel en Anneke

Jopie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Als we de verhalen lezen dan kunnen we vaststellen dat jullie je niet vervelen !
Wat een prachtige (en vermoeiende) reis.
Nog veel plezier en geniet nog even van het warme weer.
Groeten.

Aad Rodenburg

Hallo Jopie en Koen
Ik heb 2x op jullie berichten gereageerd maar vindt ze niet terug bij alle reacties. Ik zal het wel niet goed gedaan hebben.
Ik heb genoten van jullie verhalen en wens jullie weer een
goede en veilige terugkomst. Eerst even bijkomen en dan
foto's plakken bij de verhalen! en nadromen van alles wat
je beleefd hebt. Sterkte Jopie, je moet weer aan de slag.
Tot ziens, Aad

michael speyer

hi coen en jopie, jullie kijk op deze reis vind ik erg leuk.
ik heb de reis op mijn manier beleefd, jullie waren daarin een zeer leuke ervaring.
ik heb daarom zeer warme gevoelens voor jullie.
liefs michael

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!